здравље из природе

Трешње за боље расположење!

1259

Осим дивног укуса, трешње су веома љековите, па се препоручују за решавање многих здравствених проблема:

Подижу ниво енергије

Конзумирањем трешања на природан начин помажете тијелу да има више енергије. Већина калорија у овој воћки потичу из природних шећера у њима, а који вам побољшавају раположење и подижу ниво енергије. Зато, следећи пут кад у току дана осјетите како вам пада енергија, посегните за шаком трешања и одмах ћете се осјећати боље.

Помажу да боље спавате

Ако имате проблема са несаницом, једите свакодневно трешње да би вам се побољшао сан. Трешње садрже мелатонин који помаже људима који болују од инсомније. Једите редовно трешње и више нећете имати потребу да пијете љекове да бисте боље спавали.

Добре су за вид и кожу

Још један добар разлог зашто би требало да једете трешње је тај што је ово воће одлично за вид. Трешње садрже пуно витамина А, а дио овог витамина је бета каротен који побољшава вид и чини ваше очи здравијим. Ретинол је још један дио витамина А који помаже да ваша кожа изгледа здраво и свјеже. Трешње садрже 20 пута више витамина А од јагода и боровница, па зашто их не бисте јели чешће?

Помажу у спречавању рака

Да ли сте знали да редовним конзумирањем трешања можете да изборите са одређеним типовима рака? Трешње су пуне природних, снажних антиоксиданата који смањују ризик од добијања рака и смањују ефекте старења. Зато се потрудите да ове сезоне једете што више трешања.

Побољшавају пробаву

Због велике количине влакана, трешње побољшавају варење и смањују ниво холестерола у крви. Шака трешања је сасвим довољна.

Умањују бол

Трешње су одличан извор антоцијанина који умањује бол и отицање и ублжава симптоме хроничних болести као што су гихт и артритис. Зато пробајте да умјесто љекова пар дана једете трешње и видите да ли имају ефекта на вас.

Спречавају грчеве у мишићима

Иако банане имају више калијума од трешања, многи не воле ово јужно воће. Зато, слободно једите што више трешања да бисте спријечили и умањили грчење у мишићима. Трешње могу да помогну и у смањивању менструалног бола.

Подстичу боље функције мозга

Ако се осјећате као да сте заборавни, трешње могу да вам помогну да побољшате функционисање мозга, без обзира на то колико имате година. Трешње су познате као „храна за мозак“ јер су богате моћним антиоксидансом антоцијанином, који је одличан за мозак.

Добре су за срце

Требало би свакодневно конзумирати храну која је добра за срце и никада није касно да почнете да се више потрудите око своје исхране. Конзумирањем трешања можете да смањите ризик од срчаних обољења, зато је то још један добар разлог да их једете у већим количинама.

Имају антифламаторна својства

Један од најбитнијих својстава трешања је њихово моћно антиинфламаторно дејство. Ово је добра вијест за атлетичаре, као и за оне који болују од артритиса.